Τρίτη 21 Ιουλίου 2009

Φράσεις που μου τη σπάνε #4: MSN Antivirus

Δεν ξέρω τί μου τη σπάει παραπάνω εδώ: η τακτική του MSN (ΜΣΝ απο δω και μπρος, μην αλλάζουμε και πληκτρολογιο καθε 5΄΄ [γράφω και γρήγορα ο μπαγάσας]) ή η μαλακία των χρηστών του;

Πάω πότε πότε να στείλω ένα αθώο μπ3. ένα κάποιο αρχείο, και μου λένε

-Το ΜΣΝ μου λέει οτι το αρχείο σου έχει ιο και δεν το πήρα.

Ρε πανάσχετε το ΜΣΝ δεν είναι αντιβάιρους. Αν το ΜΣΝ εκτελούσε και χρέη αντιβάιρους, αν μπορούσε να καταλάβει απο μόνο του ποιά αρχεία είναι μολυσμένα και ποιά όχι, τα μισά μας προβλήματα θα είχαν λυθέι.

Με απλα λογια: το ΜΣΝ δε σου λέει και ούτε μπορεί να σου πεί ποιό αρχείο έχει ιό!! Απλά σου λέει να προσέχεις τί παίρνεις και απο ποιόν! Το ΜΣΝ σου λέει απλά την πιθανότητα να υπάρχει ιός λόγω των εγγενών κινδύνων του διαδικτύου* αν δεν προσέχεις.

Αυτό το άτιμο καρφί πολύ μου τη σπάει. Σε στιγματίζει και άντε τώρα να πείσεις τον κάθε μαλάκα οτι δεν είσαι "χάκερ" και οτι δεν ήθελες να στείλεις ιό. Αντε να του εξηγήσεις τί είναι ο ιός, τί ειναι το antivirus και γιατί το ΜΣΝ δεν είναι τέτοιο!!! Και άντε να τον πείσεις να του ξαναστείλεις αρχείο τώρα πια!!

(με λίγα λόγια πάει η γκομενίτσα που πάμε να ρίξουμε με καψουρο-μπ3)

*Δεν ξέρω γιατί, αλλά ακούγεται πολύ λόγιο αυτό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου