Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

Φράσεις που μου τη σπάνε #5: Η αρετή της ψυχραιμίας

Μας έχει τύχει ουκ ολίγες φορές. Λέμε κάτι, μια κουβέντα παραπάνω βρε αδερφέ, και/ή  τα παίρνει κάποιος μαζί μας, συνήθως στο διαδίκτυο βέβαια γιατί κοτάει απο κοντά.


Βλέπεις λοιπόν τον άλλο να σε κοιτάζει απειλητικα, καμιά φορά να απλώνει τα χέρα του στο λαιμό σου κιόλας, να σε αρπάζει απο το γιακά, ή (σε περίπτωση διαδικτύου) να γράφει-γράφει-γράφει κατεβατά με μπινελίκια, για εκει που "δεν ήσουν εντάξει". Ακόμα και στα γραπτά νιώθεις το σφυγμό του βρε παιδί μου να βαραει κόκκινο, και το αίμα του να βράζει (ναι, ακομα και γραπτώς!!). Ε, εκει κοντά λες, τι αφιονίστηκε έτσι αυτός;; και εκστομίζεις το κλασσικό:

- "Ηρέμησε ρε παιδί μου"

για να σε ταπώσει αυτός με το ακόμα πιο κλασσικό (αφού στιγμιαία χαμηλώσει τη φωνή του ή αφήσει το Shift):

- "Ήρεμος είμαι"
(drum fill!!)

ΧΑΧΑΧΑΧΑ!! Μα ναι, πλακα σου εκανε βρε, νομιζες οτι στα αλήθεια τα είχε πάρει;; Οχι δα! Αφου είναι τέρας ηρεμίας. Να, δεν έβλεπες καπου εκεί μεταξύ του "θα σου ξεριζώσω τα αρχίδια" και του "θα σου γαμήσω ό,τι έχεις αγάμητο", λίγο πριν του βγουν καπνοί απο τα αυτιά και του κοκκινίσουν τα μάτια, τί ήρεμα και γαλήνια άπλωνε τον τραχανά, χόρευε μπαλέτο και κούρευε το γκαζόν θαυμάζοντας την ηλιόλουστη μέρα, ταυτόχρονα;

Και οχι, μη  κοιτας οτι στην επομενη φράση θα αρχίσει να φωνάζει και να μπινελικιάζει ή θα πατήσει το CAPS LOCK. Είναι ηθοποιός λέμε!

Το θέμα είναι ποιός δουλεύει ποιόν. Ναι ρε μαλάκα, μας έπεισες οτι είσαι πολύ ήρεμος, φαίνεται αυτό. Κι εγώ μόλις εχτές βγήκα απο τη σπηλιά του Πλάτωνα και οταν καποιος μου δείχνει τα δόντια του ακόμα δεν ξέρω αν είναι επειδή χαμογελάει.

Ακριβώς επειδή ΔΕΝ σε βλέπω ήρεμο σου λέω να ηρεμήσεις.

Πως; Είσαι ηρεμος;;; ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΕΙΣ ΚΙ ΑΛΛΟ ρε παπάρα!!

Και οχι, δεν ειμαι ηρεμος :)

1 σχόλιο:

  1. Χαχα! Πολύ αστείο άρθρο! Κι εγώ πρόσφατα είπα σε έναν φίλο μου μέσω chat να ηρεμήσει λιγάκι, και μου απάντησε ότι είναι ήρεμος! Κι εγώ ειρωνεύτηκα λέγοντας "Φαίνεται ρε φίλε...". Εδώ μου είπε οτι είναι έτοιμος να πάει να πλακώσει έναν κτλ κτλ κτλ... :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή